heskes-on-safari.reismee.nl

Buffalo Thorn Lodge naar Lange Dreef in Rijswijk

THUIS!!

De terugvlucht was prima en we hebben zelfs af te toe geslapen.

De rit van Buffalo Thorn Lodge naar Johannusburg is voorspoedig verlopen.

Na een stevig ontbijt van gebakken eieren en spek konden we op pad.

De eerste 150 km hebben we nog samen gereden, hierna scheiden onze wegen.

We hebben samen zo’n 6000 km gereden in een kleine 32 dagen.

De reis is gepland door M en dat heeft ze geweldig gedaan. We hebben genoten, zoals jullie hopelijk in de verslagen hebben kunnen lezen.

Het is een fantastische reis geweest waarin we ontzettend veel gezien en meegemaakt hebben.

Nu weer terug naar de werkelijkheid.

De werkelijkheid is ook dat we een bord op de gevel hebben dat het huis onder voorbehoud verkocht is, want dat is ook nog gebeurd tijdens deze vakantie.

De eerste was draait en de eerste cappuccino is alweer gemaakt.

Het eerste fietstochtje naar de supermarkt, waar alle vakken en rekken gevuld zijn en er een kust en keur is aan verse groenten en fruit, is ook al gebeurt.

Weer thuis in ons eigen bed met ons hoofd en hart vol verhalen, geuren, kleuren en beelden waar we nog lang op kunnen teren.

Caty

Lieve vrienden, wat een prachtige verhalen zeg. Een dik boek hoor??. Fijn dat jullie weer terug zijn en dat jullie huis bijna verkocht is. Alweer een nieuw avontuur voor jullie. Spannend ??. Ik ga je gauw bellen hoor Heidi maar kom eerst maar bij van alle mooie dingen. Een hele dikke kus ?van mij uit Amsterdam.

Nicolette/Nicky

Hallo lieve Heidi en Bert,Welkom thuis in ons land waar de zon schijnt.
Mooie verhalen,prachtige belevenissen en misschien straks ook nog jullie huis weg.
Wat een mooie start voor zo'n thuiskomst!
Liefs en geniet van fruit/groenten/wijntje.

Irene

Heidi en Bert,
Wat een bofkonten zijn jullie.. en stoer. Mooie reis mooie verhalen mooie vrienden en mooie berichten. Nu duinen dat het voorbehoud definitief wordt en Heidi tot donderdag!!

Lieke

Nou, ik heb ook genoten hoor! Wat een verhalen en belevenissen, heerlijk om die op deze manier te mogen meebeleven. Dat mogen jullie vaker doen ;)
En bedank M maar voor haar fantastische planning van de reis.
Jullie huis bijna verkocht! Waar gaan jullie heen?!
Lekker bijkomen en nagenieten van jullie belevenissen en op naar een nieuw huis.
Bedankt voor het delen van jullie belevenissen.