heskes-on-safari.reismee.nl

reacties en foto's

Lieve "meereizers"


Het is ontzettend leuk om jullie reacties te lezen.

Ik begrijp dat foto's de verhalen ondersteunen, maar....dit is Afrika.

Internet en WIFI zijn vaak onbetrouwbaar en vallen snel uit.

Ik ben al een uurtje bezig geweest om deze serie van 15 foto's te plaatsen.

Ik zal vaker proberen om tussendoor een foto te plaatsen.

De verslagen typ ik elke dag in Word en hoeven alleen maar geknipt en geplakt te worden, gaat veel sneller.

Ik reageer niet op alle reacties omdat het niet mogelijk is maar we lezen ze wel allemaal.

Wij blijven nog even genieten.

Vandaag een rustig dagje, verslag volgt.

Veel liefs,


Bert en Heidi

Reacties

Reacties

Caty

Wat een prachtige foto’s! ? Spannende dag achter de rug en flink genieten van de aankomende 10 dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!